UiO - REKRUTTERINGSKAMPANJE 2018
November 2017 tok Gambit kontakt med oss for å få produsert en rekrutteringskampanje for Universitetet i Oslo.
Målet med kampanjen var å vise at det er store jobbmuligheter etter utdannelse ved UiO. ​
Konseptet var at vi enkelt og på en morsom måte skulle vise hvilken utdannelse vedkommende hadde tatt ved hjelp av animasjoner. Animasjonene skulle alle ha en interaksjon med modell eller omvendt. Våre venner i Goldbox hadde store deler av ansvaret for animasjonen.
20 tidligere studenter ble kontaktet i forbindelse med prosjektet, hver og en skulle ha både en video -og en fotosesjon med oss. Dette betydde at vi måtte rigge opp to studiosettinger på et og samme sted for effektivt å bytte mellom foto og video. For å gjøre det enklere for modellene som stort sett jobbet i Oslo, booket vi Cyan studio midt i sentrum. Her hadde vi ca. 30-60min til rådighet per person, dette er folk som ikke hadde kameraerfaring fra tidligere.
Tilbakemeldingene fra kunden var at kampanjen ble meget vellykket, produktene ble godt markedsført og antallet søkere økte fra året før.
​